חוגי מבוגרים

novbokerhadashsh

noverevvhadashמפרט חוגים

שיעורי אירובי לשיפור סיבולת לב ריאה ושריפת קלוריות

KICKBOX- שיעור מהנה ודינמי לקול צלילי מוזיקה סוחפת המשלב אלמנטים מאמנויות הלחימה.

ספינינג- שיעור רכיבה על אופניים מאתגר מהנה ושורף במיוחד עם מוזיקה סוחפת.

ZUMBA- אימון אירובי בקצב דרום אמריקאי המשלב סגנונות לטיניים שונים.ריקודי בטן- ריקוד לצלילי מוסיקה ים תיכונית.

POWER ZONE- פעילות גופנית קבוצתית בהשראת אימוני קרוספיט לבניית רמת הכושר באמצעות אביזרים כמו חבלים, משקולות וקטלבלס במגוון תרגילים אינטנסיביים, דינמיים וחווייתיים.

TABATA- אימון עצים במיוחד עם זמן מדוד המשלב עבודה אירובית ואנאירובית.

STEP UP- אימון אירובי מהנה על מדרגה המשלב תנועה מעולם הריקוד והאירובי לשריפת שומנים.

DANCE FIT- אימון אירובי המשלב מחול ותנועה בסגנונות שונים.

AQUA SHAPE- פעילות מהנה וכיפית במים בשילוב אביזרים לשיפור הכח וסיבולת לב ריאה בליויו מוזיקה.

LATINO DANCE- שיעור אירובי אנרגטי כיפי ומהנה בהשראת מוסיקה לטינית.

 

שיעורי עיצוב וחיטוב

POWER PUMP- שיעור אנרגטי במיוחד לשיפור כוח מתפרץ, סיבולת לב ריאה בשילוב תרגילי כוח ועיצוב.

BODY CONDITION- אימון פונקציונלי המשלב כוח ואירובי עם תרגילים כנגד משקל גוף.

PILATES CORE - שיעור פילאטיס עם דגש על פיתוח שיווי משקל, גמישות וחיזוק.

התעמלות בונה עצם- שיעור המיועד לחיזוק רקמות עצם בעזרת אביזרי אימון. מתאים לגיל 50+

FIT PUMP- שיעור המשלב עבודה אירובית וחיזוק גוף בעזרת אביזרים שונים.

FITBALL- שיעור המתבצע עם כדורים גדולים לשיפור שיווי המשקל וגמישות הגוף תוך חיזוק שרירים מייצבים.

DYNAMIC FIT- שיעור עיצוב וחיזוק יצירתי, שמשלב עבודה דינאמית, שיווי משקל, כוח מתפרץ ופעילות אנארירובית לחיזוק והצרת היקפים.

TRX- אימון רצועות המשלב תרגילי כוח בעזרת משקל גוף כדי לחזק ולחטב את השרירים.

PILATES SHAPE- אימון המשלב מגוון תרגילי עיצוב ותרגילי פילאטיס.

CORE- אימון כוח שמתמקד בשרירי הליבה, חיזוק המייצבים ותרגילי כוח מגוונים ומאתגרים.

CORE BALANCE- שיעור חיזוק ועיצוב שמתמקד על שרירי ליבה, גב ורצפת אגן. שילוב של עבודת כח ושיווי משקל והצרת היקפים.

FITNESS WORKOUT- אימון מאתגר ומהנה שעובד על כל מרכיבי הכושר לחיזוק ומיצוק השרירים ולשיפור כושר גופני.

FITNESS HIIT- אימון אנרגטי מקצועי ומאתגר במיוחד לשריפת שומנים ולחיזוק מסת השריר באמצעות אביזרים שונים.

BURN SHAPE- שיעור עיצוב קלאסי לחיטוב ישבן יריכיים בטן ועוד.

 

שיעורים הוליסטיים לגוף ולנפש.

פלדנקרייז- שיעור תנועה רגוע המתמקד בשיפור התנועה, המפרקים וביציבה נכונה. מיועד לגילאי 40+

פילאטיס - שיעור המשלב נשימה וזרימה תנועתית לשיפור גמישות וחוזק של קבוצת שרירים וחיזוק איברים פנימיים.

פילאטיס פונקציונאלי- אימון סוחף ומאתגר שמשלב תרגול קלאסי של פילאטיס עם עקרונות תרגול מודרניים.

יוגה- אימון יוגה המבוסס על רצף תנוחות משתנה בזרימה תוך נשימה איטית ודיוק רב בביצוע בתנוחה ושהייה.

תרפיה בתנועה- תרגול המחזק את שריר הליבה ומטפח את היציבה מתוך התמקדות בנשימה.

STRETCH FIT- אימון המיועד לשיפור יכולות טכניות והחזקת הגוף, הארכת שרירים וגמישות ושיפור טווח התנועה.

התעמלות בריאותית- אימון המשלב תנועה, חימום מפרקים, מתיחות, עיצוב עדין, שיווי משקל ונשימות


עבור לתוכן העמוד